Sonic Jump

·

Dzisiaj kolejny wpis z serii gier, które udało mi się przejść na Nokii 5310 XpressMusic. Mam na myśli tytułowe Sonic Legends, które wyprodukowane jest przez jednego z najlepszych producentów gier, firmę Sega.


Sonic należy do bardzo popularnego gatunku platformówek. Gra polega głownie na skakaniu w górę, zbieraniu złotych krążków i zabijaniu latających przeciwników. Na koniec każdego etapu, który składa się z trzech części mamy do pokonania bossa co bardzo uatrakcyjnia rozgrywkę.


Podsumowując gra sprawia naprawdę wiele satysfakcji i muszę przyznać, że do tej pory przyniosła mi ona największą dawkę zabawy. Wbrew pozorom nie jest taka prosta i niektóre etapy musiałem pokonywać kilkukrotnie.



PS: Jeśli podobają wam się dotychczasowe wpisy i chcecie je czytać częściej to zachęcam do zapoznania się z ofertą reklamodawców. Po prawej stronie pod ankietą możecie doładować swoją komórkę otrzymując tym samym 2zł gratis do doładowania i zwrot 3% który przechodzi na następne doładowanie. Możecie też kliknąć reklamy pojawiające się nad tytułem posta.

0 Komentarze: