Podsumowanie ankiety #10

·

Przez ostatni miesiąc mogliście brać udział w ankiecie, której wyniki chciałem dzisiaj podsumować. Pytanie brzmiało "Ile usterek miała Twoja Nokia?". Warto dodać, ze brało w niej udział 138 osób, czyli niewiele mniej niż w tej z zeszłego miesiąca. Już dzisiaj zachęcam do wzięcia udziału w nowej ankiecie, która możecie znaleźć jak zawsze w panelu po prawej stronie.

1) Aż 54 osoby nie miało do tej pory żadnych problemów ze swoją Nokią. Potwierdza to wysoką klasę tej marki, której niezawodność jest już dzisiaj kultowa. Miejmy tylko nadzieję, że wraz z upływem czasu, producenci nie przejdą z jakości w ilość.

2) 40 osób miało do tej pory jedną usterkę w swoim telefonie. Wydaje się, iż nie jest to najgorszy wynik. Sam w mojej Nokii miałem już kilka usterek. Inna sprawa, że to ja bardzo często byłem winowajcą. Zdarzyło mi się już zalać telefon, czy doprowadzić do pęknięcia szybki wyświetlacza :)

3) 26 osób z was miało więcej niż dwie usterki. Jest to już zdecydowanie zbyt wiele, jak na tak renomowaną firmę. W komentarzach możecie napisać, co się wam popsuło. Jestem ciekawy i z niecierpliwością czekam na kontakt od was :)


Korzystając z okazji, chciałem standardowo jeszcze zareklamować programy partnerskie umieszczone na moim blogu. Jeśli z nich skorzystacie to jeszcze bardziej zmotywuje mnie to do pracy i pozwoli przedłużyć domenę na kolejny rok. Wspomnę jeszcze, że starałem się wybrać takie programy w których za udział w nich możecie coś zyskać/zarobić.

1) Klikając TUTAJ lub w niebieski baner po prawej stronie na którym wyświetla się "Doładuj telefon przez internet. 2 PLN gratis" możecie promocyjnie doładować swój telefon. Wchodząc przez ten baner/link i doładowując swoje konto komórkowe dostaniecie 2zł więcej w doładowaniu. Dla przykładu doładowujecie konto za 3zł a na konto dostaniecie 5zł. Dodatkowo po każdym doładowaniu 3% zapłaconej kwoty doliczane jest wam do następnego doładowania (cash back). Naprawdę warto - polecam!

2) Czerwony baner po prawej na którym wyświetla prezentowane są informacje o darmowym koncie w mBanku, które w wielu rankingach klasyfikowane jest jako najlepsze konto internetowe. Możecie tam w prosty sposób między innymi doładować konto, bez wychodzenia z domu. Jeśli chcesz założyć darmowe konto bankowe, zapraszam na stronęmBanku. Jeśli nie masz 18 lat, to zupełnie darmowym odpowiednikiem konta dla młodzieży jest izzyKONTO. Samodzielnie zarządzaj swoimi finansami i świadomie korzystaj z kieszonkowego czy oszczędności.

3) Klikając w baner na samej górze (darmowa nawigacja do telefonów Nokia - poczytaj tutaj), bądź inne reklamy na stronie (np. pod ankietą po prawej stronie), pomagasz rozwijać serwis i opłacać jego domenę oraz serwer. Za takie zachowanie z góry dziękuję - Ciebie to nic nie kosztuje a mi pozwala zająć się wyłącznie rozwiązywaniem waszych problemów z telefonem.

Na sam koniec przypomnę, że jeśli chcecie być na bieżąco ze wpisami to zapiszcie się do darmowej subskrypcji wpisów klikając w czarne logo z pomarańczowym kwadracikiem, dodajcie stronę do ulubionych naciskając skrót CTRL+D lub klikając TUTAJ. Jeśli natomiast chcecie otrzymywać wiadomości o nowych wpisach na swojego maila, zapraszam TUTAJ.

0 Komentarze: