Wgrywanie motywów

·

W niedawno publikowanych wynikach ankiety aż 12 procent z was chciało abym na blogu umieszczał nowe motywy. Do tej pory na blogu o Nokii 5310 XpressMusic nie pojawił się żaden motyw stąd mój dzisiejszy wpis.

Aby wgrywać motywy musicie się jednak tego nauczyć, bo z doświadczenia wiem, że wiele osób nie wie od czego zacząć a sama sprawa jest naprawdę banalnie prosta. Zacznijmy od początku...

1) Podłącz telefon do komputera za pomocą kabla USB i wybierz tryb Nokia PC Suite.

2) Uruchom program Nokia PC Suite.

3) Z menu wybierz Menadżera Plików.

4) Następnie wejdź w Pamięć Telefonu/Galeria/Tematy

5) Folder Tematy jest miejscem gdzie musimy skopiować wybrany przez mas motyw. Pamiętajcie, że pliki Motywów do Nokii 5310 mają rozszerzenie ".nth".

6) Jeśli mamy już przegrany na pamięć telefonu motyw, musimy teraz wejść do Menu telefonu, wybrać Galerię, następnie Tematy, najechać na interesujący nas Motyw i wybrać Zastosuj.

Po krótkiej chwili wgrywania się, będziemy mieli wgrany nowiutki motyw do Nokii 5310. Jeśli się wam nie spodoba, to pamiętajcie, że standardowy motyw Nokii do którego zawsze możecie wrócić jest nazwany "Nokia.nth". Od siebie dodam jeszcze, że w internecie możecie znaleźć wiele darmowych motywów do Nokii 5310 XpressMusic. Ja w miarę możliwości od czasu do czasu będę taki dla was publikował.

Dzisiaj w nagrodę za doczytanie tekstu do końca opublikuje pierwszy darmowy motyw dla Nokii 5310. Będzie on z pewnością łakomym kąskiem dla fanów motoryzacji. Jak wygląda możecie przekonać się na zdjęciu poniżej. Jeśli chcecie go ściągnąć kliknijcie TUTAJ.


2 Komentarze:

Anonimowy pisze...
17 czerwca 2009 09:51  

Hej:)
Ja pobrałam motywy ze strony www. zedge.com
Muszę przyznać, że spośród bogatej oferty łatwo jest znaleźć coś dla siebie.
Biorąc pod uwagę, że ściągnęłam ok 14 tematów, postanowiłam przenieśc je na kartę SIM, by nie zaśmiecać pamięci telefonu.
Pozdr, hodia

Cheed pisze...
17 czerwca 2009 10:56  

Oczywiście, jeśli ktoś chce poszukać samodzielnie dla siebie motywów, to tamta strona jest dobrym miejscem do tego. Tutaj czasem będę wrzucał subiektywnie to co mi się spodobało :)

Pozdr.